Česko-izraelské podnikatelské fórum online a B2B jednání českých a izraelských firem
23.–24. 3. 2021 proběhne Česko-izraelské podnikatelské fórum online, další ze série virtuálních podnikatelských fór, které organizuje Hospodářská komora ČR. Součástí fóra budou i B2B online jednání mezi českými a izraelskými firmami. Akce je organizována ve spolupráci s Česko-izraelskou smíšenou obchodní komorou, Israeli-Czech Chamber of Commerce and Industry, Federation of Israeli Chambers of Commerce, Israel Export Institute, Manufacturers´s Association of Israel and Israeli Federation of Bi-National Chambers of Commerce and Industry.
Akce proběhne v termínu od 23. března 2021 od 10 hodin (SEČ) do 24. března 2021 do 16 hodin (SEČ). V tomto čase je možné online zhlédnout vystoupení představitelů komor (řečníků) a uskutečnit B2B jednání s vybranými izraelskými partnery (B2B si plánujete sami v platformě na základě profilů firem). Česko-izraelské podnikatelské fórum je primárně zaměřeno na firmy podnikající v oborech ICT, Cyber Security, e-health, průmyslový internet věcí a na umělou inteligenci.
Postup pro registraci:
- Zaregistrujete se pod tímto odkazem a vyplníte svůj firemní profil. Vyberte z možností, podle toho, zda jste či nejste členem HK ČR. Registraci uložte (můžete se k ní vracet po zadání vašeho emailu na daném internetovém odkazu v záhlaví webové stránky). Po dokončení registrace se vám na monitoru zobrazí potvrzující zpráva s výzvou a internetovým odkazem k uhrazení účastnického poplatku, stejně tak vám dorazí informační email obsahující totéž. Pro zaplacení účastnického poplatku (člen HK ČR 1.800 CZK +DPH; nečlen HK ČR 2.190 CZK +DPH) následně vyplňte vaše fakturační údaje na ÚČASTNICKÝ POPLATEK ZAPLATIT ZDE a odešlete. Obratem vám na email dorazí zálohová faktura, kterou prosím uhraďte bankovním převodem
- Po zaplacení bude vaše registrace na webové stránce schválena (obdržíte potvrzovací email). Následně klikněte na webové stránce dole na „AFTER THE REGISTRATION AND VALIDATION CLICK HERE TO ENTER THE BUSINESS FORUM PAGE AND PLAN YOUR B2B MEETINGS“. Po zadání vašeho emailu a konfirmačního kódu, který vám přijde na email, budete vpuštěni na vlastní stránku akce.
- Na této stránce můžete okamžitě v online režimu (sekce „Attendees and Networking“ – ikona v levé části obrazovky) začít sami plánovat vaše B2B jednání se zahraničními partnery. Seznam přihlášených firem s firemními profily je na stránce uveden. Doporučujeme online stránku navštěvovat průběžně, z důvodu průběžného nahlašování účastníků a plánování vašich B2B jednání. Čas vašich schůzek si můžete plánovat v intervalu od 23. března od 10 hodin do 24. března 2021 do 16 hodin – časový formát je AM/PM (na požadavek na B2B z vaší strany nebo naopak ze strany protějšku budete vždy upozorněni příchozím emailem.
Úvodní proslovy (videa) a tematicky zaměřené prezentace v pdf budou nahrané v online platformě, kde budou v den konání zpřístupněna. Spustit je lze kdykoliv během termínu konání fóra. Dovolujeme si upozornit, že kapacita akce je omezená. Registraci je možné provést nejpozději do 22. 3. 2021.